Hej cześć Jestem Kakasab:)



WITAMY SERDECZNIE !!!! W MOIM BLOGU oWSZYSTKIM IN POPULARIS
dajcie wiele komciów a wtedy ten blog dostanie 2 awans


za takie postę py jutro napiszę jak było na wycieczce na pewno będzie fainie :)
Powered By Blogger

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 6 lipca 2009

Sorki że tak długo nie ... aaaa psik ! pisałam ale są wakacje a psik a ja zachorowałam :( na panfu zrobili max zjeżdżalnie narazie nie mogę podać zdjęcia bo jestem na komputerze mamy nic z tego nie wyjdzie narazzie we wrześniu znów szkoła a do szkoły niedaleko atu pada i pada i nie przestaje padać i wogóle to co raz co jakiś czas słońce . A wogółe to THE SIMS 3 wyszły na komputer ja już w nie grałam u koleżanki i mam zamiar je kupić tylko ciągle czekam na laptopa który kupi mi mama
no to na tyle w sobotę i niedziel nie mogę pisać na razie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz