Hej cześć Jestem Kakasab:)



WITAMY SERDECZNIE !!!! W MOIM BLOGU oWSZYSTKIM IN POPULARIS
dajcie wiele komciów a wtedy ten blog dostanie 2 awans


za takie postę py jutro napiszę jak było na wycieczce na pewno będzie fainie :)
Powered By Blogger

Szukaj na tym blogu

środa, 15 lipca 2009

nie wiem już o czym pisać może że znalazłam nową grę podobną do panfu i tyle aaa teraz wam coś powiem

przypomniało mi się


dobra

opowiem wam histeorię prawdziwą która stała się niedawno i drugą historię też prawdziwą


Tydzień temu poszłam do koleżanki a raczej zawołała mnie przez płot :) powiedziała żębym wzieła strój ręcznik i suszarkę no i okazało sie że na pompowali BASEN !!! dobra pływamy i pływamy nie o dwudziestej poszłyśmy się eysuszyć i jak byłam ubrana to brat kleżanki wrzucił mnie do baasenu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz