Hej cześć Jestem Kakasab:)



WITAMY SERDECZNIE !!!! W MOIM BLOGU oWSZYSTKIM IN POPULARIS
dajcie wiele komciów a wtedy ten blog dostanie 2 awans


za takie postę py jutro napiszę jak było na wycieczce na pewno będzie fainie :)
Powered By Blogger

Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 15 czerwca 2009

Zagadki

Dziś postanowiłam zrobić zagadki


na końcu powiem instrukcjie


Ile mam lat 1

20
12
9
10

w którym roku się urodziłam 2

2000

1998
1999
2008

ile mam kotów 3

4
5
9

5 - 1 bo jedenego przygarnął ktoś inny

gdzie pojechał mój tata 4

do warszawy

do krakowa
do polski
do chin
do irlandi


gdzie mieszkam 5

na wśi
w mieście
jestem bezdomnym
niemam domu


Czy mój pradziadek był na wojnie 6

Tak
nie
nie wiadomo
nie chcę wiedzieć


czy lubię internet 7

nie
tak
niewiem

czy chodzę codziennie na panfu 8

tak
nie


czy lubisz mojego bloga 9

tak
nie




Instrukcja:

W komentarzach zapisujesz numer zagadki i jej odpowiedż


po zagadkach mini express dostaniecie swoję nagrody miejsca i nagrody pocieszenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz