Hej cześć Jestem Kakasab:)



WITAMY SERDECZNIE !!!! W MOIM BLOGU oWSZYSTKIM IN POPULARIS
dajcie wiele komciów a wtedy ten blog dostanie 2 awans


za takie postę py jutro napiszę jak było na wycieczce na pewno będzie fainie :)
Powered By Blogger

Szukaj na tym blogu

wtorek, 16 czerwca 2009

nowości w blogu

Hej dzisiaj zrobimy klub Kto będzie mnie obserwować na blogu to znaczy że chcę przystąpić do klubu dobroczynnej pomocy chodzi mi oto że ten kto wejdzie do klubu tojak wejdzie na komputer

wejdzie na jakieś programy np. pajacyk podaruj dzieciom słońce


na moim blogu mam notkę i tam są programy pomocy charytatywnej wybieramy 2 programy albo i więcej i klikamy dajemy np. w pajacyku jest klikni firma płaci dzieci mają jeść i wszyscy happy end w następnym tygodniu podam inne pomoce charytatywne w WAKACJE!!!



Z ostatniej chwili (nowy program)


oto link tego bloga

ważna wiadomość to mój blog wchodżcie na niego http://www.blogger.com/post-create.g?blogID=5834423747158445322


ROZSYŁAJCIE JE KOMU CHCECIE bo to ważne chciałam żeby mój blog był popularny zróbcie to dla mnie plis...... :):)[[]]



W następnym poście XD


Spadni wago !
wierszyk
nowe linki na liście
omawiamy ''NARNIĘ''
bzety
stara misja na panfu ci co się uczą
konkurs znane cytaty
mała paka (nowy program)
co nowego
z ostatniej chwili






Czwartek

2cz omawiamy narnię
2cz spadni wago !
co tam w klubie
średnia paka
nagrody
zgaduj zagadki
1 cz krok po kroku w panfu
piosenki you tube
przeróbka łzy agnieszka
z ostatniej chwili




Piątek

nagrody
inne blogi
max paka
3cz narnia
kody?
nowości
kółka
popularis (nowy program)
czytamy książkę
instrukcja tipsy i opisy
nowości
święta
z ostatniej chwili



Zapisałam co będzie w następne dni

teraz przedstawie nowych pszyjaciół z panfu


to max będe pisał kolorem niebieskim
a to ella będe pisać kolorem zielonym




Dzisiaj powiem że jestem z panfu
ja też
max przestań
no co
ni co

dobra bo się nie doczekają ......(myśli co tu powiedzieć)


jestem dziennikarkom
a max dedektywem witamy w panfu!


naprawdę to bardzo faina kraina

teraz jest dużo nowości a max je wymieni


słuchamy cię max :

a więc tak to jest


nowy bar piratów

stare 2 misje


woobisie


książka przygód


jezioro


jeżdżenie konno


nowe ciuchy


maszyna '' new item ''


i wiele wiele innych rzeczy


tak max masz rację napewno w wakacje będzie jeszcze lepiej jutro podamy linki do bloga bo przecierz hyba wysłuchają aa raczej przeczytają nasze opowieści

no to pa

dozobaczenia wszystkim


papapapa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz